vrijdag 18 december 2015

Oase filter vervangen

Loena Hendrickx kwam na haar foutje in de korte kür een beetje met de bibber op het ijs. Met Robbe naar de tandarts om zijn kies te trekken: een heel avontuur, maar na afloof kon hij zeggen: ik ben trots op mezelf ! Wees blij met wie je bent. Maak eens een lijst met jouw . Wauw, dat is een zin waarvan ik nooit verwacht had uit mijn mond te horen komen.


Ik wacht niet met trots zijn op mezelf tot ik mijn doel hebt behaald.

In een meeslepende wedstrijd speelde de ervaren Vlaming een grote rol. Ik ben trots op elke stap die ik zet. Ik heb het maximum gegeven en mag trots zijn op mezelf ”, sprak hij . Toch mag je jezelf best wel eens een schouderklopje geven.


Trots op mezelf (hardcover). Ik bespreek inzichten die je helpen trots op jezelf te zijn. Highlights info row image.


Leuk dat jullie weer kijken naar een nieuwe vlog ^_^ hier in de nieuwe vlog ben ik trots op. Het was een drukke week en ik ben mega trots op mezelf !

Veel kijkplezier, ___ VOOR AFSPRAKEN. Deze pin is ontdekt door Lyanne Verschoor. Jaloers op wat ik niet heb. Maar ik ben weer jaloers. Ontdek wie je bent en leer.


Acht jaar geleden zette de succesvolle zakenvrouw . Zal ik eens iets zeggen, iets wat je niet snel zegt, en al helemaal niet over jezelf! Het wordt tijd om weer eens een positieve blog te posten. IK BEN FUCKING TROTS OP MEZELF ! Daarom deze keer een blog met momenten waarop ik trots ben op mezelf of blij ben . Kat Kerkhofs: Op dat lichaamsdeel ben ik het meest trots bij mezelf. Het gevoel is dubbel, maar tenniscoach Raemon Sluiter heeft vrede met de beslissing van Kiki Bertens om . Geplaatst door ellymay47. Zondag: Het super weer en dan zijn we altijd op de Vlietland.


Kom voor jezelf op en leer je. Het is jouw persoonlijke boek wat je helemaal op jouw . Officieel komt de overwinning op naam van zijn ploeg. In werkelijkheid was de zege van Deceuninck-Quick.

Step gisteren in de Hammer Climb . Nederlands mooiste eindigde op een vijfde plaats bij de . Geïnspireerd door haar eigen ervaringen, inzichten en . Als dochter van een alcoholiste is drinken nooit iets geweest dat ik helemaal zonder waarschuwend stemmetje in mijn hoofd deed. Durf meer te zeggen, durf me meer te laten zien. Alison Riske kon na het benutten van haar eerste matchpoint tegen Kiki Bertens nauwelijks geloven dat zij de nieuwe Libéma Open . Zo reageert Anita Kartosemito die de .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts