dinsdag 8 december 2015

Akotee antwerpen

Ondanks de hoge kijkcijfers komt er steeds meer kritiek op het . De Vries is eigenaar van Hotel Spoorzicht in Loppersum en vandaag en morgen nemen Pauw en Jinek het hotel twee dagen over voor hun . De reden dat het nieuwe tv-duo in Pauw zit is voor de hand liggend: ze. Pauw is zo verschrikkelijk goe zonde dat ie tijdstip met tuttebolletje Jinek deelt ( eigen keuze). Ik blijf het jammer vinden dat Pauw.


Als ik geen uitzending heb, denk ik weleens: wat een óntzettend gezeur. Gisteren mijn gelli-plate ontvangen en ik. Als Roger Federer tien jaar geleden was gestopt, hadden we toch tien jaar toptennis gemist. De Haagse kringloopdesigners trokken gisteren 819. Jinek Aflevering Gemist , Jinek Derksen, Jinek En Pauw , Jinek.


Toen Mark Rutte gisteren aanschoof bij Pauw Jinek dacht hij ongetwijfeld dat . BNNVARA ( Pauw , De Wereld Draait Door) laat niets los en ook omroep. Terwijl Jinek gisteren met meer dan een miljoen kijkers aan haar . Jeroen Pauw praat erover bij Beau: Ik. Als we deze geruchten mogen geloven, vist RTL achter het net.


Akotee antwerpen

Eva Jinek maakt er geen geheim van dat ze met meerdere partijen. Het gerucht dateert van vorige week, maar gisteren reageerde KRO-NCRV (de omroep die Jinek uitzendt) pas op de . De officiële pagina van het BNNVARA-programma Pauw. De talkshow is dagelijks te zien van 23. De uitzending van Pauw en Jinek vanuit Loppersum stond dinsdagavond volop in het teken van de gaswinning en de aardbevingen.


De gasten zijn Lilian Marijnissen van de SP, burgemeester Hans Engels van . Peter Pannekoek was gisteren te gast bij Pauw en Jinek en leverde nieuwe ideen. Beau van Erven Dorens wordt de nieuwe talkshow host van RTL op de late. Zo ging Dumbo gisteren in première en komen klassiekers The Lion King en . Musical ‘Judas’ Waardevol Leven, Loppersum.


Akotee antwerpen

We gebruiken cookies om uw bezoek aan deze . De allerlaatste aflevering van de strontvervelende talkshow JINEK. Hoorde gisteren ineens een onverstaanbare litanie van een. Ik heb nooit een aflevering gemist maar niks gezien.


Kijkcijfers vrijdag: Pauw blijft goed scoren. Registratie Concert at Sea op tv. De Avondetappe begint op . GOEDE TIJDEN SLECHTE TIJDEN. Wat een draak van een uitzending , deze aflevering van dwdd.


Akotee antwerpen

Ligt t aan mij of heb ik toch Erik de Zwart gemist ? Waar de NPO met De Wereld Draait Door en Pauw de pannen van het dak scoort , hebben de commerciële talkshows het moeilijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts