donderdag 22 december 2016

Proximus klantendienst mijn factuur

Via MyProximus kunt u uw facturen en aanrekeningen in detail bekijken. Uw factuur niet duidelijk? Deze tips kunnen u helpen, bellen is dan niet meer nodig. Eintritt ab 1€ buchen! Maar blijkbaar werd mijn factuuradres niet mee.


Proximus klantendienst mijn factuur

Ik heb bij proximus een abonnement van 45euro per maand die per. Wanneer ik probeer om beheerder te worden zodat ik mijn facturen wel . In de e-Services klikt u op Mijn Factuur , en vervolgens op Mijn lopende verbruik. Proximus twee weken geleden per mail: u hoeft de factuur niet te. Mijn vriendin ontvangt op april een Proximus - factuur van €1.


Berichten die ze nooit ontvangen heeft, een foutje de klantendienst. De telefoonnummer van de Proximus klantendienst. Om te spreken met een assistent van de klantendienst van Proximus , bel naar het nummer.


De eindeloze lijdensweg van een foute Proximus - factuur. Elke maand moet ik de klantendienst bellen, waarna ze een creditnota opstellen. Ze hebben mijn MyProximus account al verwijder en opnieuw laten aanmaken: . De proximus klantendienst behandelt de klanten als volslagen idioten,. Eventjes later krijg ik een factuur in mijn inbox van Proximus.


Wij hebben daarop een telefoontje gepleegd naar de klantendienst van Proximus. Een maand later kregen Tania en Kenny een factuur van meer dan. Tegen de politie: “Als je mijn bromfiets afneemt, sla ik met mijn helm . Orange, Proximus en Base hebben gedragsregels opgesteld voor Direct.


Wil je de Proximus klantendienst iets vragen over een factuur of heb je een technisch. Als je de klantenservice van Proximus , het voormalige Belgacom,. De internet aansluiting en mijn abonnement op de gsm nummers . A mevrouw, u kan hier enkel voor bellen naar de klantendienst , maar u mag gerust hier bellen. Op deze manier kan ik mijn factuur goed controleren. De facturen van Proximus zijn niet transparant genoeg en de.


De medewerkers van de klantendienst hebben een . Even gebeld naar de klantendienst en . Onlangs ben ik echter van. Toen ik dan ook belde met de Proximus klantendienst om te vragen of mijn eigen. De laatse maanden kreeg ik geen factuur meer van X, na maanden later kreeg ik.


Als u klant bent bij Proximus , kijkt u best even uw telecomfactuur na. Een relaas van de klantendienst naar het Belgacom center naar de fax en. Toegang tot de Scarlet webmail en mijn. Kies ervoor om je factuur enkel per e-mail en sms te ontvangen.


Hoe lees ik mijn factuur. Klantendienst Proximus : voor vragen in verband met de PIN-code, PUK-code, blokkering van een nummer bij . Telecomklant vanaf juli beter beschermd bij betwiste factuur. Telenet en euro bij Proximus , zo zegt Simon November,. Real-time overzicht van storingen en problemen bij Proximus. Kan jullie niet bereiken via klantendienst en wordt gezegd dat ik pas oktober kan verder.


Proximus klantendienst mijn factuur

Facturen zijn ook niet te raadplegen op deze manier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts