vrijdag 23 december 2016

Easy banking app bancontact technische fout

Telkens wanneer ik de easy banking app open en mijn bancontact wil gebruiken. Komt er te staan dat er een technische fout is. Beste bij betalingen met via de app krijg ik steeds een fout melding.


Kan gewone banking wel doen maar niets online betalen. Beste, De easy banking app werkt zonder problemen, maar bij de geïntegreerde functie van bancontact geeft het steeds een technische fout. Ze krijgt telkens een technische fout. Ik krijg telkens de melding technische fout , probeer later opnieuw.


Sinds vrijdag werkt het onderdeel bankcontact niet meer van de easybanking app. Easy Banking Web is mogelijk de met de Itsme App. Als ik de bancontactfunctie wil gebruiken in de easybanking app.


Ik heb de app al een tijdje, het enige wat niet werkt is het scannen van de qr. Nu lees ik op dit forum dat dit blijkbaar een jaar geleden . Ik krijg steeds de melding technische fout wanneer ik deze app wil gebruiken. Waar en wanneer het u past. De eerste keer moet u zich . We doen ons best om de problemen zo snel mogelijk van de baan te helpen. De website, de app en het callcenter van BNP Paribas Fortis waren.


Kunt u niet online betalen? Hier ziet u wat er fout gaat. We raden je aan om de app eens opnieuw te installeren. Hallo, Bij een bestelling op de website van coolblue een fout opgetreden.


Belfius mobile banking via QR-code, I Like ! Technisch probleem hello bank app. De MOBILEbanking app van bpost bank is zó eenvoudig dat zelfs een kind het kan uitleggen. Klanten van BNP Paribas Fortis ondervonden vandaag problemen bij de diensten van hun bank.


Volgens BNP Paribas Fortis is dat het gevolg . Easy banking app bancontact technische fout Page 15: Easy banking app android Page 16: Easy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts