dinsdag 25 oktober 2016

Simkaart onbekend samsung

Alles werkt behalve de simkaart. Eigen nummer onbekend na plaatsen. Ik kan niet bellen niet aangemeld bij netwerk. Ik ben ineens onbereikbaar, hoe kan dat? Meer resultaten van forum.


Simkaart onbekend samsung

Maar op de status van mijn toestel zegt onbekend. Je moet de simkaart plaatsen voor je de telefoon kunt gebruiken. Deze SIM-kaart werd niet gezien door het (mij onbekende ) toestel.


Heb zojuist een nieuwe sim kaart gehad van t-mobile (ya i know) omdat. Mijn Telefoonnummer: Onbekend? Sinds gisteren heb ik mijn nieuwe telefoon en simkaart van Ben binnen.


Simkaart onbekend samsung

Toen ik mijn simkaart in de telefoon plaatste werd er gevraagd naar . Hoe u Simkaart invoegen - Bekijk hoe u de simkaart in moet voeren. Reageer op deze vraag Misbruik melden. Van de week nieuwe simkaart geplaatst, dat raade telford aan omdat mijn oude nog geen. Ik probeerde mijn originele simkaart te activeren maar julle wesite geeft de melding onbekend simnummer.


Het probleem was dus dat er gevraagd werd om een pincode ( toestel , niet simkaart ) Ik kon hierdoor dus niet in het toestel komen ook als ik . Het gsm-nummer eigenhandig op de simkaart zetten is niet mogelijk via een . Ik heb mijn simkaart er al eens uitgenomen, maar het probleem is niet. Ik zet mijn contacten meestal op mijn SIM kaart. Het is een samsung galaxy A3. Pas op voor e-sidigitale simkaart makkelijk te kapen, dit zijn de.


Spring naar Nog meer anonimiteit: Bellen met anonieme simkaart - In Nederland is het nog steeds mogelijk om een anonieme simkaart te kopen. Fone - Android Vergrendeld Scherm Verwijdering helpt je het onbekend. Vraag nu gratis de Ortel simkaart aan, inclusief €beltegoed. Een verkoopprijs van de Gear Circle is alleen nog onbekend.


Het toestel werkt dan alleen met een simkaart van één bepaalde provider en is. Je Galaxy Tab simlockvrij maken kun je zelf in een paar stappen. Is dit niet het geval (je stopt een Vodafone simkaart in een Galaxy Tab die gesimlockt is voor T -mobile), dan zal de tablet. Samsung Galaxy S(64GB).


Bestel de SAMSUNG Galaxy A- 1GB Blauw nu bij MediaMarkt. Heb de simkaart van een andere tel. Als de kaart niet stevig in de lade zit, kan de SIM-kaart uit de lade vallen.


Onbekende bellers blokkeren om de functie in te schakelen. Veel mensen weten niet hoe zij met hun mobiel onbekend kunnen bellen. Met een Android Telefoon, in dit voorbeeld Galaxy Svolg je het . Heb je problemen met je simkaartnummer vinden of heb je je simkaart geknipt? Volg dan deze stappen om erachter te komen wat het nummer . Voor mobiel internet is wel een mobiel data- abonnement, met aparte simkaart , vereist. Processor, Onbekend , Onbekend , Onbekend.


Vergelijk verschillende Galaxy Sop Kieskeurig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts