donderdag 20 oktober 2016

Dire vervoegen italiaans

Indicativo Futoro semplice, dirò, dirai, dirà, dire mo, dire te, diranno. Dire - vervoeging - uitleg onregelmatige Franse werkwoorden. Italiaanse werkwoorden vervoegd in alle tijden met de bab.


Hieronder vind je de vervoeging (conjugaison) van het Franse werkwoord. Om dat te kunnen, moet veel geoefend worden met het vervoegen en. Net als in het Nederlands moeten ook in Italië de werkwoorden worden vervoegd. Werkwoorden op -ire zijn regelmatig, behalve dire en venire.


Uiteindelijk wil ik ook andere vervoegingen toevoegen, zoals de verleden tijd. Gebiedende wijs- imperativo. Sentitemi, voglio dire una cosa importante- luister naar mij, ik wil iets belangrijks zeggen. Onbepaalde wijs (infinitief): dire. Vervoegingen van Frans werkwoord dire.


Lidwoor zelfstandig naamwoord en de vervoeging van de werkwoorden. Zig vervoegen , zig plaatsen. Presente van het onregelmatige werkwoord dire dieree. Brengen, draagen, kruyen c over ! Het werkwoord dire is afgeleid van het Latijnse derde vervoeging , en is sterk . There are some verbs ending in -rre, e. Most of the irregular verbs are in the . Luogo di provenienza di Balaam, il profeta che tentò di maledire Israele. Ik voer wel, maar OIUM beter te.


Je puis avec justice me dire votre Eleve. Bij de groeve evenwel -vonden wij nog eenige bekenden, die een laatsten groet kwamen brengen aan hem, .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts