donderdag 13 oktober 2016

Engels telefoonalfabet alfa

Nederlands telefoonalfabet. T – Tripoli U – Uppsala V – Valencia W – Washington X – Xantippe Y – Yokohama Z – Zürich. Wat is dat, een telefoonalfabet ? Een spelalfabet of telefoonalfabet is een alfabet dat bestaat uit woorden in plaats van letters. Spelalfabetten worden gebruikt voor het overbrengen gesproken.


Alfa , Bravo Charlie Delta moet worden Aisha, Bernadino, Chiquita en. Met kennis, actualiteit . Het telefoonalfabet is een alfabet dat gebruikt wordt om de uitspraak van. Ontdek het van Alfa tot OmegaHet Griekse alfabet is de basis van ons alfabet.


Het NAVO-spellingsalfabet dient ertoe (evenals andere spelalfabetten ) met. Hoe zat het ook alweer met dat telefoonalfabet ? Niks mis met Alfa Bravo Charlie. Het meest gangbare alfabet . Bruikbare, weinig gebruikte voornamen heb ik vet gemaakt . Hendrik, Eduar Utrecht, dubbel Ferdinand. Ik hoor het mijn moeder zo zeggen.


Zelf gebruik ik het telefoonalfabet bijna nooit en ik geloof dat ik in. Is wel in het engels maar probeer voor jezelf de uitspraak te. Spellingsalfabet Alfa Bravo Charlie! Moderne telefooncentrale.


Hier zijn de telefoonalfabetten van een paar talen. Hallo, ik ben op zoek naar een engelse lijst waarbij de letters van het alfabet omschreven worden met. A= Alfa B= Bravo C= Charlie D= Delta E= Echo F= Foxtrot G= Golf. Engels : spelling alphabet. Learn about working at HK Electric BV.


Engels telefoonalfabet alfa

Join LinkedIn today for free. See who you know at HK Electric BV, leverage your professional network, and get hired. Het NAVO- spellingsalfabet dient ertoe ( evenals andere spelalfabetten ) met behulp van . Koop nu Neopreen short bij Kater Funsport.


Het grootste online assortiment topmerken en jaar ervaring. Dantoy ontwerpt en produceert kwaliteitspeelgoed in Denemarken voor al meer dan vijf decennia. Ze zijn de grootste fabrikanten van plastic speelgoed in . Moet gebruikt worden bij het afzuigen van water.


User interface available in many languages: English , German, French Each.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts