maandag 7 oktober 2019

Base klantendienst factuur

Heb je een vraag of probleem? Bekijk de veelgestelde vragen of stel je vraag via onze app, klantenzone , sociale media, telefoon of in een BASE shop. Ik wist niet wat te doen, dus ik belde naar de klantendienst.


Je hebt je factuur niet betaald dus de lijn wordt verbroken. Contacteer onze klantendienst en zij bezorgen je het document per post. Ik kan begrijpen dat het niet aangenaam is om dergelijke facturen te ontvangen. Heeft u als zelfstandige een vraag of hulp nodig?


Bekijk de FAQ, stel je vraag via onze app, klantenzone , sociale media, telefoon of kom naar een BASE shop. Je zal wel geschrokken zijn van je eerste factuur. Voor een eventuele compensatie kan je best contact opnemen met de klantendienst. We krijgen nog steeds een factuur terwijl dit al lang werd opgezegd na.


Het beste is dat je contact opneemt met de klantendienst zodat ze dit . BASE houdt uw facturen van de afgelopen maanden bij. Opgelost: Beste, Ik sta nog met een tweetal openstaande facturen. Wist je trouwens dat je je facturen online kan raadplegen en onmiddellijk kan betalen via de klantenzone?


Ontdek al onze nieuwe online diensten op de . Om te laten onderzoeken hoe het kan dat je toch nog papieren facturen ontvangt, neem je best contact op met de klantendienst. Tip voor BASE Mobile : Het telefoonnummer van de klantendienst van BASE. Een e-mail sturen naar base. Neem vanuit de app contact op met onze klantendienst. Kies in een duimdruk voor een elektronische factuur.


Beste Ben al jaren klant geweest bij Base company, altijd mijn facturen op tijd betaald nooit over mijn limiet gegaan, maar dit gaat erover, ik krijg een factuur. Klantendienst , Telefonisch of via e-mail, Telefonisch of via e-mail. Review Base : Lees 1onafhankelijke reviews. Vergelijk Base met andere gsm providers.


Is uw factuur niet helemaal duidelijk? Weet u niet hoeveel u exact moet betalen, of is het bedrag hoger dan verwacht? Hierbij vindt u wat meer informatie. Vul het online formulier in om met de ESET klantendienst in België in contact te treden en wij nemen binnen de uren contact met . Bij BASE kan elke klant die reeds een B-abonnement heeft onbeperkt bellen naar.


Bij Orange groepeert u uw abonnementen op eenzelfde factuur om van. Dit is de snelste weg naar contact met de Base klantendienst. Het is niet te aanvaarden dat ik een factuur moet betalen van 0. Orange, Proximus en Base hebben gedragsregels opgesteld voor Direct. Mijn vriendin ontvangt op april een Proximus- factuur van €1. Berichten die ze nooit ontvangen heeft, een foutje de klantendienst.


Er doet opnieuw een valse sms van Base de ronde. In de sms staat in het Frans te lezen dat de laatste factuur bij toeval tweemaal betaald . Op mijn laatste factuur staat dat Base een administratieve kost kan aanrekenen van euro. Gewoon klantendienst bellen en u verhaal doen. Verdelers en bij de klantendienst van BASE Company. Als u een brief of een telefoontje van Intrum hebt ontvangen, dan is de kans groot dat u onbetaalde schulden hebt.


Dat kan iedereen overkomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts