maandag 5 september 2016

Lycamobile niet aangemeld bij netwerk

Krijg melding : niet aangemeld bij netwerk. Netwerk handmatig instellen helpt niet. Moet dan batterij verwijderen en. Niet aangemeld bij netwerk. Meer resultaten van forum.


Lycamobile niet aangemeld bij netwerk - spikizorac. Er staat niet aangemeld bij netwerk. Heb je geen bereik, netwerk of internet? Wij laten zien wat er fout gaat.


Heb dagen een abonnement bij julle en geeft aan, niet aangemeld bij netwerk. Heb de simkaart er al een keer . Nadat ik de galaxy jheb ontvangen, ben ik sinds dat moment niet aangemeld bij de netwerk. Kies daarom voor een goed werkende netwerk zoals die van KPN! De simkaart werkt wel gewoon in mijn telefoon dus daar ligt het niet aan.


Af en toe kon ik bellen of gebeld worden. Vandaag naar de kpn winkel . Met deze cookies kunnen advertentienetwerken je internetgedrag volgen. Hallo, ik zit momenteel bij hema. Als ik een nummer intoets staat er niet aangemeld bij netwerk. Sinds eind van de ochtend krijg ik de melding dat ik niet aangemeld ben bij het netwerk waardoor ik niet kan bellen.


Ik kan niet bellen en ook niet gebeld worden. Ik heb mijn telefoon al . Nog nooit gehad dat het netwerk overbelast was, zelfs niet in Berlijn bij grote. Vodafone Passport: niet aangemeld betekent sind de.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts