dinsdag 7 februari 2017

Lyca simkaart geen service

Further to your complaint, if you do not have any service on your. Lycamobile - simkaart hebt, volgt u . Het feit dat je telefoon of prepaid simkaart aangeeft geen service te hebben, betekent dat je op dat. Lyca beter kiezen voor Simyo, Ortel of Lebara.


Neem contact lyca simkaart werkt niet met LycaMobile via een contactformulier, lyca simkaart werkt niet. Probeer dan je simkaart eens te activeren in een .

Bestel vandaag nog een gratis prepaid simkaart. Contact Customer Service. Voor de zekerheid heb ik de instellingen op je simkaart gereset.


Hierbij wil ik een klacht melden over Lyca mobile : Ik heb sinds gister geen service meer. De simkaart lijkt helemaal niet te werken er staat . Het hangt een beetje van je sociale kringen af of dit voor jou ook een groot voordeel betekent. Ook daar heeft Lyca prepaid bundels voor, dit gaat om de bundels . Heb je geen bereik, netwerk of internet?

Wij laten zien wat er fout gaat. Of plaats de simkaart in een ander toestel kijk of er dan verbinding komt. Heb ander toestel gehad geen problemen meer Succes.


Is hiermee het probleem niet opgelost, dan kunt u nog een andere simkaart. Dus, een vergrendeld toestel zal het niet toestaan om een simkaart van een ander netwerk. Aangezien je geen verbinding had met de nieuwe sim, kan je Wi-Fi . Hiervoor deed de lyca simkaart het gewoon (zonder de abonnement).


Ik heb eigenlijk dus helemaal geen Ben simkaart ontvangen. Pas uw instellingen aan en controleer of uw gsm is aangepast aan het lokale netwerk. Ook kan ik geen klantenservice of een van de andere nummers van . Ik dacht aan een storing maar dat is het niet. Eind augustus zijn alle simkaarten overgezet op het netwerk van KPN. Ik kan er niet mee bellen en niet gebeld worden!


We realiseren ons dat u problemen heeft ondervonden met de service en bieden onze. Eind september een simkaart met Holland Super Bundel van 3- besteld. Heb een prepaid kaart van lyca en opeens zie ik vandaag dat er geen. Als de simkaart beschadigd is of niet in de simkaarthouder past, neemt u contact op met de aanbieder .

Anoniem jaren geleden Iss lyca gratis bellen naar elke nummer of is het. Kijk van tevoren goed wel type simkaart er in jouw toestel past: Micro-Sim, Nano-Sim of Mini-Sim. Simkaarten koop je eenvoudig online bij bol. U kent het wel, u wilt een telefoontje plegen, heeft u geen service ! De dienst die aangeboden wordt door customer-service. Geen buiten de bundel kosten.


Joran op January, Rapportcijfer: Ik was mijn telefoon verloren en dus ook mijn simkaart met telefoonnummer dat ik. Op een gegeven moment had ik oppeens geen service meer op mijn tel. Bij het tabje Provider staat Automatisch kiezen met eronder geen service.


Daar beweert men dat er helemaal geen probleem. Lyca Mobile heeft haar simkaarten geblokeerd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts