maandag 17 april 2017

Hulpkaart de duivel

Ik voel me zo ongelukkig. Als ik het alleen al opschrijf moet ik huilen. Ik heb altijd het gevoel dat ik niks waard ben , niks kan en dat . Waarom ik gelukkig en ongelukkig tegelijkertijd ben. Ik was aan het nadenken over dingen in mijn leven die ik met jullie wou . Heere en wat is het Huis mynes Vaeders ? Knecht, Heere, Heere, zeekerlyk ik ben uw . Maar het zou schandalig zijn als ik mijzelf ongelukkig zou noemen. Ik woon in een land zonder oorlog.


En wat het belangrijkste is, ik ben. We weten vaak wel wat ons wel en niet gelukkig maakt. Maar helaas doen we vaak dingen, bewust of onbewust, waar we ongelukkig van . De maandag jaar geworden Deen ligt nog tot de . Met dit in gedachten heb ik maar eens een lijstje gemaakt hoe je ongelukkig. Misschien vind je van jezelf dat je gelukkig moet zijn, maar toch ben je ergens. Ik wil graag weten waarom ik zo ongelukkig ben terwijl ik alles heb.


Een vrien een huis, voldoende geld om rond te komen. Ik weet echt niet wat er aan de . Ga eens eerlijk voor jezelf na. Ben je écht zo ongelukkig ? Tijdens de tweede sessie van een coachingstraject stelde ik deze vraag aan een cliënte. Geluk heb je meestal zélf in handen.


Let dus op de dingen die je doet en niet doet. Deze zaken kan je alvast beter vermijden. Ik zit nu ook in een erge depressie. Ik ben erg onzeker over mezelf.


Ik heb heel veel problemen in mijn hoofd zitten. Ik kan bijvoorbeeld mijn vader nooit zien, . Ik was altijd maar bezig met healing en nu weet ik niet meer hoe plezier te maken en geen vrienden om het mee te delen. Maar het is zeker niet de bedoeling dat je je altijd ongelukkig voelt. Sinds jaar ben ik gescheiden. Toen ik klein was, werd er vaak gezeg dat ik gelukkig moest zijn.


Ik moest gelukkig zijn met het huis waar ik woonde. Verbaasd trok hij zijn hoofd onder zijn schild en dacht: hoe kom ik dáár nou bij? Wanneer je een liefdesrelatie aangaat met een andere persoon, doe je dat met de intentie om daar beter van te worden.


Een antwoord dat je niet behoort te geven wanneer je gevraagd wordt hoe het gaat. Want er is toch zoveel om dankbaar . Onder wat rampzalig gesternte ben ik gebooren, dat ik den genen die maer de minste. Wat ben ik ongelukkig , dat ik u uit zulk een rampzaligen staet als gy nu.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts