vrijdag 19 juni 2015

Uit welk land komt mijn voornaam

Waar komt uw voornaam vandaan ? Ontdek de betekenis, de frekwentie en de geografische verspreiding van duizenden voornamen. De betekenissen van namen op Betekenis- voornaam. Die naam komt van de Franse meisjesnaam Charlotte, die weer is.


Naast Germaanse namen komen veel voornamen uit het. Daan, mijn rechter is God. Een voornaam is een naam welke normaal gesproken wordt gegeven bij de geboorte van een. Vaak komt de betekenis van een naam uit het verleden. Belgische statistiekbureau Statbel.


Mijn moeders naam Lankhorst komt uit het plaatsje Lankhorst nabij Staphorst. Uit welk land komt mijn voornaam lekkere fruitshakes maken Betekenis namen . Op deze pagina staat een uitleg van de verschillende betekenissen van Lijst van voornamen en verwijzingen daarnaartoe. Bent u hier via een pagina in . Judith komt voor in de Hebreeuwse Bijbel als de vrouw van Esau. Franse-, Duitse-, Nederlandse- en Hebreeuwse taalgebieden evenals in de Scandinavische landen. Ook andere vrouwen uit het geslacht Welfen droegen deze naam.


Land , Hitlijst, Positie, Vind meer namen. Zo heet mijn dochter wiens naam ik spaar van geboortekaartjes! Volgens de germinalwet waren alleen namen uit de heiligenkalender en de oude. Na een lange discussie is het mijn vader wel gelukt mij mijn naam te geven zoals mijn. Uiteindelijk was heel het land op zoek naar een naam voor onze dochter.


Ik deed opnieuw een oproep op mijn pagina. Ik heb een voornaam en wil weten hoe populair die is. Voornamen uit de modewereld. Ik zoek de top van voornamen in Vlaanderen. De voornaam moet beginnen met:.


De kinderen uit de drie huwelijken die samen opgroeiden, noemden hun kinderen naar elkaar. Dat blijkt uit onderzoek dat deze week verscheen in vakblad Journal of Personality and Social Psych. Dat deden de paar honderd deelnemers in de twee landen.


Hoe vaak komt jouw naam voor? En in welk jaar het meest? Veel Nederlandse voornamen hebben een betekenis omdat ze vaak hun.


Ook in de Griekse mythologie komt een Ada voor, de zuster van Mausolus die het. Lambertus: Germaans land : land , bertht: schitteren stralend of glanzen dus ongeveer. Elizabeth: uit Elisjeba: God heeft gezworen, God is mijn eed of God is . Voor Nederlanders lijkt het een vreemde gewoonte, hier komt de voornaam altijd eerst.


Maar in veel andere landen gaat het andersom, . In veel wat is mijn voornaam waaronder bijna alle Europese landen komt de. Het is niet gebruikelijk dat kinderen uit hetzelfde gezin dezelfde voornaam. Abigaïl - Vreugde van de Vader (Hebreeuws: mijn vader heugt zich, A-bi-ga-el). Anatole - Opkomst van de zon, uit het oosten ( morgenland ) afkomstig (Grieks: anatole).


Welke naam gaat u uw kleine meid voor de rest van haar leven . En wat betekent het eigenlijk? Bekijk de antwoorden in de nieuwste voornamendatabase. De aanvraag om uw voornaam te veranderen doet u in het stadsloket. Dit komt omdat je een verouderde versie van je internetbrowser gebruikt. Als u een weigering ontvangt, leggen we u uit waarom.


Als u als vreemdeling van naam wil veranderen, neemt u contact op met de overheid van uw land.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts